Regulamin sklepu internetowego Aquatechnika

 
I. Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkownika (w tym Kupującego) ze Sklepu, za pośrednictwem którego realizowane są Zakupy, prowadzonego przez Sprzedawcę.

  2. Właścicielem Sklepu internetowego oraz praw autorskich znajdującego się pod adresem domeny www.aquatechnika.com.pl jest: Maciej Sidorowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Grupatechnika M.Sidorowicz K.Sidorowicz, 53-209 Wrocław, ul. Stefana Szolca-Rogozińskiego 10, posiadający numer identyfikacyjny NIP: 894-324-9792 oraz REGON:540388693 wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki, który prowadzi swoją działalność w ramach Sklepu sprzedaży towarów. Wszystkie prawa zastrzeżone dla firmy Grupatechnika S.C..

  3. Regulamin jest nieprzerwanie udostępniany na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenia jego treści.


II. Definicje użyte w Regulaminie 

  1. Sprzedawca - właściciel sklepu internetowego Aquatechnika znajdującego się pod adresem www.aquatechnika.com.pl.

  2. Sklep – platforma teleinformatyczna działająca pod adresem: www.aquatechnika.com.pl, w którym jego Użytkownicy mogą za pośrednictwem Internetu realizować Zakupy dostępnych towarów prezentowanych w domenie www.aquatechnika.com.pl.

  3. Kupujący – Osoba fizyczna, Osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która zawiera Umowę sprzedaży w ramach Regulaminu sklepu

  4. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest sprzedaż towarów na rzecz nabywcy.

  5. Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu.

  6. Towary - fabrycznie nowe przedmioty, stanowiące obiekt sprzedaży, prezentowane na stronie www.aquatechnika.com.pl.


III. Warunki korzystania ze Sklepu 

  1. Użytkownik będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych.

  2. Użytkownik niebędący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu.

  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane podaniem przez Użytkownika nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych w formularzach rejestracyjnych oraz nieprzestrzeganiem przez Użytkownika warunków Regulaminu. Dane podawane przez Użytkownika nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.

  4. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Sklepie.


IV. Rejestracja i logowanie w sklepie

  1. Użytkownicy mają możliwość korzystania ze Sklepu, zarówno po dokonaniu rejestracji w Sklepie, jak  również bez zarejestrowania. Użytkownicy zarejestrowani mają możliwość obserwacji statusu realizacji zamówionego towaru.

  2. Użytkownicy niezarejestrowani w Sklepie są obowiązani do akceptacji Regulaminu.

  3. Rejestracja w Sklepie wymaga spełnienia łącznie następujących warunków:
    a) zalogowania się w Sklepie za pomocą loginu i hasła dostępu z wykorzystaniem odpowiedniego formularza internetowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu,
    b) akceptacji Regulaminu sklepu.

  4. W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Użytkownika podanych podczas rejestracji, Użytkownik powinien je zaktualizować przed zawarciem kolejnej Umowy, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie.

  5. Z chwilą rejestracji, w Sklepie tworzone jest konto Użytkownika, stanowiące zbiór zasobów, w którym gromadzone są informacje o Użytkowniku oraz o jego działaniach w ramach Sklepu w związku z zawieranymi Umowami. W ramach swojego konta Użytkownik ma m.in. dostęp do historii swoich zamówień w Sklepie lub możliwość korygowania danych, a także zmiany hasła.

 
V. Składanie zamówień w sklepie i realizacja 

  1. Użytkownik może składać zamówienia w Sklepie w trybie 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku za pośrednictwem Sklepu.

  2. Użytkownik zamieszcza wybrane przez siebie Towary w wirtualnym koszyku, w celu ich nabycia. Koszyk umożliwia zarządzanie zgromadzonymi Towarami, ich podsumowanie oraz przeliczanie kosztów dostawy. Użytkownik może dowolnie zmieniać zawartość koszyka poprzez dodawanie kolejnych Towarów lub usuwanie ich z koszyka. Podczas zamawiania Kupujący ma możliwość regulowania ilości zamawianych towarów.

  3. Po ostatecznym wyborze Towarów przeznaczonych do zakupu, Użytkownik uruchamia procedurę realizacji zamówienia, gdzie następnie w należyty sposób określa adres dostawy, sposób dostawy, sposób dokonania płatności. Jednakże zawarcie umowy kupna–sprzedaży następuje dopiero po potwierdzeniu mailowym klienta o przystąpieniu do realizacji zamówienia statusem "w przygotowaniu".

  4. Zamówienie zostanie potwierdzone fakturą proformą wysłaną w formacie elektronicznym na wskazany adres e-mail podany podczas rejestracji i przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu płatności lub poprzez płatność pobraniową u kuriera. W wypadku braku płatności pobraniowej Sprzedawca może dochodzić odszkodowania w kwocie straty, jaką poniósł w transporcie do klienta i z powrotem do magazynu.

  5. Zamówienie może być również składane drogą mailową z zachowaniem Regulaminu Sklepu. Do zamówienia mailowego należy przesłać wraz z niezbędnymi danymi: nazwa/kod produktu, dane do faktury, adres dostawy (wraz z wskazaniem osoby upoważnionej do odbioru oraz telefonem kontaktowym), dane kontaktowe osoby zamawiającej w celu autoryzacji zamówienia.

  6. Złożone zamówienie drogą mailową będzie przesłane do pracownika obsługującego sklep w celu weryfikacji danych, a następnie, uzupełnione o koszty transportu przesyłki, przesłane na podany adres do Kupującego. W celu potwierdzenia zamówienia Kupujący, winien odesłać e-mail na adres sklepu wiadomość o treści „potwierdzam zamówienie”.

  7. Zamówienia złożenie w dni powszechne po godzinie 13:00 oraz w dni wolne od pracy według kodeksu pracy będą realizowane w następny dniu roboczym. Czas realizacji zamówień jest szacunkowo opisany (podany w dniach roboczych) przy każdym z produktów.

  8. W przypadku gdy Sprzedawca nie może zrealizować zamówienia z powodu niedostępności zamówionego Towaru, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzynastu dni od dnia złożenia przez klienta zamówienia, zawiadomi o Tym Kupującego i jeśli otrzymał zwróci cała otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną.


VI. Ceny towarów - koszty dostaw - formy płatności

  1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikających z odrębnych przepisów.

  2. Koszty dostawy podawane są odrębnie uwzględniając miejsce dostawy i należy je doliczyć do kosztów całego zamówienia. Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 20 zł do 2000 zł  i  jest zależny od gabarytu przysyłki.

  3. Przesyłki standardowe będą wyceniane automatyczne – czyli te przesyłki, których wymiary oraz waga nie przekraczają parametrów granicznych określonych przez firmę kurierską DHL, UPS, K-EX  zgodnie z cennikiem na stronie operatora.

  4. Przesyłki wielkogabarytowe, będą wyceniane indywidualnie – koszty przesyłki towarów wielkogabarytowych, będą wyceniane indywidualnie i umieszczane w e-mailu zawierającym kompletne zamówienie Kupującego, w celu jego ostatecznego potwierdzenia. Rozładunek przesyłek wielkogabarytowych realizowany jest po stronie Zamawiającego.

  5. Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie Towaru z przyczyn leżących po stronie Kupującego – np.: wskutek nieprawidłowego adresu dostawy.

  6. Cena wskazana przez Sprzedającego jest wiążąca dla Klienta w chwili złożenia zamówienia.

  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów w sklepie internetowym www.aquatechnika.com.pl wprowadzania, wycofania dowolnego produktu ze sklepu oraz prowadzenia akcji promocyjnej. Okresowe akcje promocyjne nie dotyczą zamówień już złożonych i będących w trakcie realizacji.

  8. Formy płatności:

Przedpłata przelewem na konto:

Za zamówione towary można  zapłacić przelewem, wpłacając pieniądze bezpośrednio na rachunek właściciela sklepu:

Grupatechnika S.C.
ul. Szolc-rogozińskiego 10 Wrocław 53-209
NIP: 8943249792
BANK Santander [PLN]:
PL 73109025900000000160639025
Kod SWIFT to WBKPPLPP

Rodzaje przelewów:

Przelew tradycyjny
– może być zlecony w placówce bankowej lub przez Internet. Rozliczany jest w tzw. sesjach elixir (3 sesje w ciągu dnia, tylko w dni robocze), co w praktyce dla klienta oznacza oczekiwanie na realizację przelewu w najbliższej możliwej sesji. W zasadzie w jeden dzień potwierdzona jest płatność. W razie chęci przyspieszenia realizacji zamówienia klient może wysłać elektroniczne potwierdzenie przelewu, co niemal natychmiast potwierdza zamówienie. Przelew ekspresowy – czas realizacji to kilka minut (przelew ten nie czeka na sesje elixir).

Szybka płatność operatora Imoje:

Klient może zapłacić za zamówione towary poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

Płatność za pobraniem:

Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz gotówką przy odbiorze przesyłki. Jeśli zdecydujesz się na wybór przesyłki kurierskiej, zapłacisz za nią bezpośrednio kurierowi. Płatność przy odbiorze nie jest dostępna, jeżeli wartość zamówionych produktów przekracza 500 zł. W tym wypadku jedyną możliwą formą zapłaty za zamówienie jest płatność z góry - kartą płatniczą lub przelewem: internetowym bądź tradycyjnym.


VII. Reklamacje -  odstąpienie od umowy - Gwarancje

  1. Reklamacje Kupujący składa zgodnie z zasadami podanymi na karcie gwarancyjnej towaru. W przypadku jakichkolwiek niejasności należy skontaktować się ze Sprzedającym. Aby reklamacja była rozpatrzona należy podać imię i nazwisko Kupującego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktura VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji w formie pisemnej i zdjęciowej. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

    (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży;
    (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    Podane wymogi mają charakter jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Reklamacje należy wysłać pisemnie na adres firmy lub wysłać mailowo na adres:
    reklamacje@aquatechnika.com.pl

  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty jej wpływu. O wynikach rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

  3. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności tego podmiotu może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu czynności związanych z korzystaniem ze Sklepu oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

  4. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedawcy (jego magazynu), Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Towaru w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy.

  5. Klient ponosi koszty ponownej dostawy Towaru po rozpatrzeniu reklamacji w przypadku nieuzasadnionego skorzystania z rękojmi (negatywnego rozpatrzenia reklamacji wynikającej z rękojmi przez Sprzedającego). W wypadku pozytywnego rozpatrzenia rękojmi, Sprzedawca dostarczy naprawiony lub nowy towar do klienta na swój koszt.

  6. Rękojmia, o której mowa w ust. 1-6 niniejszego Działu, wobec Klienta nabywającego Towar w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący Konsumentem) zostaje wyłączona, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

  7. Procedura reklamacyjna, o której mowa w ust. 1-6 niniejszego Działu, jest stosowana wobec Klienta-Konsumenta nabywającego Towar czyli:

    - osoby fizyczne dokonujące zwykłych zakupów

    - przedsiębiorcy, którzy dokonują zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, czyli nie pobierają rachunku, czy faktury na dane firmowe przedsiębiorcy

    - osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierające umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej

  8. Uprawnienia z rękojmi i gwarancji nie dotyczą sytuacji, gdy wada spowodowana była niewłaściwym zamontowaniem Towaru lub jego wykorzystaniem niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją producenta.

  9. Uszkodzenia powstałe podczas dostawy towaru należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze Sprzedającym. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzonej przesyłki, powstałych podczas transportu jest sporządzenie w obecności pracownika firmy dostarczającej przesyłkę „protokołu szkody”.

  10. W przypadku uszkodzenia przesyłki wszelkie roszczenia przeciwko firmie kurierskiej muszą zostać zgłoszone na piśmie w możliwie jak najkrótszym terminie, jednakże nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania przesyłki w rozumieniu ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (dz. U. Z 2012 r., poz. 1173 oraz 1529). W tym celu należy wezwać kuriera, aby spisał protokół szkody i przesłać go do nas w oryginale. Po upływie tego terminu Klient traci prawa do zwrotu uszkodzonego towaru. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki, które na życzenie klienta zostały nadane inną firmą kurierską niż ta, z którą posiadamy umowę.

  11. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  12. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas sklep Aquatechnika należący do Grupatechnika S.C. Stefana Szolc - Rogozińskiego 10 , 53-209 Wrocław ,tel:  +48 535 55 30 50. reklamacje@aquatechnika.com.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, pismo może być wysłane pocztą na adres sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres reklamacje@aquatechnika.com.pl. Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe Formularz zwrotu - (kliknij, aby pobrać formularz). O dokładnym adresie magazynu zwrotu danego produktu poinformuje sprzedawca.

  13. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy

  14. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  15. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz  na wskazany przez biuro obsługi klienta adres , korzystając z kontaktu  +48 535 55 30 50. reklamacje@aquatechnika.com.pl, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  16. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  17. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  18. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: - umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;. - umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;" - umowy zawartej na aukcji publicznej;" - 

  19. Sprzedający po otrzymaniu i zweryfikowaniu z wynikiem pozytywnym zawracanych produktów prześle do Kupującego dokument korygujący na zwrócone produkty, celem potwierdzenia.

  20. Sprzedający dokona zwrotu  płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie klient pisemnie poprosi o zwrot w inny sposób; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  21. Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta, liczoną od dnia dostarczenia Towaru. W przypadku ujawnienia wady Towaru Klient zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji Sprzedającemu wraz z kartą gwarancyjną. Gwarant w ramach gwarancji rozpatrzy zgłoszenie terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji od Klienta Sprzedający powiadomi o terminie naprawy lub wymiany lub o odmowie świadczeń wynikających z gwarancji. Uprawnienia wynikające z gwarancji nie ograniczają i nie wyłączają prawa Konsumenta do reklamacji Towaru w ramach rękojmi.




VIII. Ochrona danych osobowych i polityka prywatności

  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (dz. U. Z 2002 r., nr 101, poz. 929 – tekst jednolity, z późn. Zm.) Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi (w tym osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą) będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę. Podanie przez Użytkownika swoich danych osobowych jest dobrowolne.

  2. Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Użytkowników mogą być także przekazywane, w niezbędnym i wymaganym zakresie, podmiotom trzecim, w tym podmiotom wykonującym na zlecenie Sprzedawcy czynności związane z zawartą z Nabywcą Umową, m. in. operatorom obsługującym płatności elektroniczne z tytułu zawieranych Umów lub podmiotom realizującym dostawy zamówionych towarów.

  3. Sprzedawca zapewnia Użytkownikom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.

  4. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Użytkownik ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację. Ma także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych przez Sprzedawcę, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Usługodawcę lub gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych, lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Użytkownika innemu (niż Sprzedawca) administratorowi danych.

  5. Poufne informacje dotyczące Użytkowników, w tym dane osobowe Użytkowników są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych.


IX. Postanowienia końcowe 

  1. Produkty i nazwy wymienione w sklepie internetowym www.aquatechnika.com.pl używane są wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi.

  2. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby opisy oferowanych towarów były zgodne rzeczywistością. Sprzedający nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta.

  3. Kupujący składając zamówienie akceptuje niniejszy Regulamin.

  4. Dane zawarte na temat produktów prezentowanych w sklepie internetowym www.aquatechnika.com.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów.

  5. Występujące spory przy realizacji transakcji w sklepie internetowym www.aquatechnika.com.pl będą rozstrzygane w pierwszej kolejności poprzez porozumienie stron, a jeśli strony nie dojdą do porozumienia poprzez sąd właściwy.

  6. Zawartość sklepu internetowego www.aquatechnika.com.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

  7. Wszystkie sprawy nie uregulowane niniejszym Regulaminem będą podlegały przepisom kodeksu cywilnego.