Formy i koszty dostawy
Przesyłki standardowe – czyli przesyłki, których wymiary oraz waga nie przekracza parametrów granicznych określonych przez firmę kurierską DHL, DPD, F-EX zgodnie z cennikiem i regulaminem na stronie operatora,
Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 25 zł do 1500 zł i są zależne od gabarytu przysyłki,
Przesyłki wielkogabarytowe – Koszty przesyłki towarów wielkogabarytowych, takich jak: przydomowe oczyszczalnie ścieków, systemy gospodarowania wody deszczowej, wielkogabarytowe pojemniki magazynowe, separatory itp., będą wyceniane indywidualnie i umieszczane w e-mailu zawierającym kompletne zamówienie Kupującego w celu jego ostatecznego potwierdzenia. W przypadku przesyłek standardowych koszty przesyłki będą pojawiały się automatycznie w „koszyku” zamówień. Natomiast w przypadku przesyłek wielkogabarytowych Kupujący będzie poinformowany w chwili przesłania wiadomości mailowej na podany adres e-mail Kupującego w celu jego ostatecznego zatwierdzenia. Sprzedający do każdej transakcji wystawia potwierdzenie w postaci faktury VAT przesłanej elektronicznie na adres e-mail Kupującego. W przypadku dostaw rozwiązań wielkogabarytowych rozładunek leży po stronie zamawiającego - firmy spedycyjne nie mają obowiązku realizować rozładunku towaru.
Realizacja zamówienia
Realizacja zamówienia za pośrednictwem mechanizmu „Dodaj do Koszyka” oraz „zamówienia poprzez e-mail: kontakt@aquatechnika.com.pl” rozpoczyna się od daty płatność.
Datą płatności jest dzień zaksięgowania określonych w zamówieniu środków pieniężnych na koncie Sprzedającego.
Przelew należy dokonać najpóźniej po upływie 3 dni od potwierdzonego zamówienia na rachunek bankowy Sprzedającego.
Kupujący, odbierając przesyłkę jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera, czy przesyłka nie ma uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem, przesłanym na adres e-mail podany przez Kupującego, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na te okoliczności w późniejszym czasie.
Sprzedający wskazuje, iż potwierdzeniem realizacji zamówienia, a tym samym dowodem zakupu, będzie doręczona Kupującemu faktura VAT w wersji elektronicznej na e-mail podany przez Kupującego.
Reklamacje i Zwroty
Reklamację Kupujący składa zgodnie z zasadami podanymi na karcie gwarancyjnej. W przypadku jakichkolwiek niejasności należy skontaktować się ze Sprzedającym. Aby reklamacja była rozpatrzona, należy podać imię i nazwisko Kupującego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktura VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
Uszkodzenia powstałe podczas dostawy towaru należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze Sprzedającym. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzonej przesyłki powstałych podczas transportu jest sporządzenie w obecności pracownika firmy dostarczającej przesyłkę „ protokołu szkody”.
Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej .
Zwroty należy kierować na adres magazynu Sprzedającego z dopiskiem „zwrot” oraz wypełnić formularz o odstąpieniu od umowy – adres magazynu należny uzgodnić ze Sprzedawcą sklepu. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.
Sprzedający po otrzymaniu i zweryfikowaniu z wynikiem pozytywnym zawracanych produktów prześle do Kupującego dokument korygujący na zwrócone produkty, celem potwierdzenia.
Po otrzymaniu potwierdzenia (kopii dokumentu), Sprzedający dokona zwrotu ceny produktów na podany przez Kupującego rachunek bankowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru i odpowiedniej dokumentacji. Zwrotom nie podlegają koszty dostawy.
Korespondencje w temacie zwrotu lub reklamacji należy kierować na adres e-mail: reklamacje@aquatechnika.com.pl