System zarządzania paliwem GEEK ONE
14 205,27 zł
brutto
11 549,00 zł
netto
- Możliwość nadawania limitów
- Weryfikacja: karty RFID oraz zdjęcie kierowcy
- Rozbudowany system i historia tankowań
System zarządzania paliwem GEEK ONE do zbiorników Fortis, Swimer i Kingspan
Zaawansowany terminal GEEK ONE do monitorowania i kontroli zbiorników na olej napędowy i AdBlue. To urządzenie polskiej firmy Petroleo. Montaż terminala jest możliwy praktycznie na każdym rodzaju zbiorników stacjonarnych, a nawet mobilnych. System służy do kontroli przepływu medium w zbiorniku. GEEK ONE pozwala na świadome zarządzanie zasobami paliwa w przedsiębiorstwie. Dzięki zgromadzonym danym użytkownik ma wiedzę na temat przychodów i rozchodów paliwa. Interfejs jest bardzo przyjazny i daje możliwość podglądania danych w trybie ciągłym na komputerze i smartfonie.
Główną funkcją systemu GEEK ONE jest identyfikacja pojazdów lub pracowników, którzy mogą mieć dostęp do paliwa. Terminal pozwala również ustalić limity tankowania.
Główną funkcją systemu GEEK ONE jest identyfikacja pojazdów lub pracowników, którzy mogą mieć dostęp do paliwa. Terminal pozwala również ustalić limity tankowania.
Do wyboru wersje z abonamentem miesięcznym oraz rocznym
Wersja | Okres abonamentu | Funkcjonalność |
Opcja 1 | 1 miesiąc | Transmisja danych, karta SIM, dostęp do aplikacji, Helpdesk |
Opcja 2 | 1 rok | Transmisja danych, karta SIM, dostęp do aplikacji, Helpdesk |
Opcja 3 | 1 rok | Transmisja danych, karta SIM, dostęp do aplikacji |
W razie chęci zamówienia systemu zarządzania paliwem GEEK ONE poinformuj naszych doradców o wymaganej ilości identyfikatorów pojazdów i kierowców. Dopłata za identyfikator to 20 zł netto.
Dane techniczne i funkcjonalność GEEK ONE
- Dokładność pomiarowa 0,25 % - 0,5 % (dwa niezależne układy pomiaru tankowań - kontrolowanie licznika)
- Sonda pomiarowa hydrostatyczna Keller
- Identyfikacja pojazdu lub kierowcy za pomocą kart RFID
- Urządzenie wykonuje zdjęcie podczas tankowania, co stanowi dodatkowy etap identyfikacji pracownika
- Zapis danych historycznych, co daje możliwość analizy rozchodów i ewidencjonowania poziomu co 20 min;
- Awaryjne zasilanie - zapis danych nawet przy braku prądu
- System zapisuje przerwy podczas tankowania, które mogą świadczyć o dolewaniu paliwa do mniejszych kanistrów
- Parametryzacja czasów tankowań - nadanie limitów przerw tankowania, po których urządzenie wylogowuje użytkownika, a system zapisuje ten fakt w historii; zbyt wiele wylogowań może świadczyć o próbie kradzieży
- Generowanie raportu "małych" tankowań
- Opcjonalnie można ukryć ilość zatankowanego paliwa dla wybranych użytkowników; bez informacji o ilości zalanego paliwa znika możliwość potencjalnego manipulowania obliczanego zużycia przy kartach drogowych
- System DMS daje możliwość eksportowania danych na serwer użytkownika (także w czasie rzeczywistym) do systemów SAP; system wysyła dane o tankowaniu zaraz po zakończeniu operacji
- Możliwość nakładania limitów tankowań: dziennych/ tygodniowych/ miesięcznych/rocznych
- Dodatkowe ograniczenie dostępu do paliwa dla wybranych użytkowników kart RFID
- Moduł raportu poboru paliwa z podziałem na pojazd i kierowcę
- Moduł raportu z zestawieniem zużycia paliwa przez pojazd i osobno kierowcę
- Możliwość rejestrowania tankowań zewnętrznych na komercyjnych stacjach paliwa; dodawanie tankowań zewnętrznych (z plików csv), co umożliwia prowadzenie ewidencji wszystkich zakupów paliwa
- Eksport danych do programów zewnętrznych lub plików csv lub pdf itp.
- Moduł automatycznego obliczania bilansu stanu paliwa w zbiorniku
- Moduł raportu dostaw
- Moduł kosztorysowania paliwa
- Kalendarz przypomnień
- Wysyłanie powiadomień e-mail o stanie paliwa w zbiorniku oraz poborów paliwa przez zapisane pojazdy i kierowców
- Moduł wykrywania zdublowanych tankowań - występujących jedno po drugim dla tego samego kierowcy: moduł prawdopodobieństwa tankowania do kanistra
- Możliwość zdalnej kalibracji licznika
- Ustawienie minimalnego stanu cieczy w zbiorniku, co zabezpiecza aparaturę przed pracą na sucho
- Zdalna diagnostyka